fredag 22 februari 2008

Bernard? *suck*

Jaha, då var det äntligen fredag då. Massor har gjorts detta sportlov, massor som inte räknats med, massor som inte borde gjorts och massvis med saker som borde gjorts gjordes inte alls :S Självklart syftar jag på det analkande matteprovet på tisdag. Jag ligger massor efter, vilket kanske inte är så konstigt egentligen. Men seriöst, det är väl inget dåligt med att ha lite roligt? Det är väl inte straffbart? Ändå så straffas man pga att man ville ha en rolig stund. Problemet är om jag slutar att ha roligt o sköter min skola perfekt (såsom jag brukade), då blir mitt straff istället att jag inte har roligt alls. Det är väl inte bättre? :S Men visst, det finns väl en balans till allt antar jag...

Ikväll blir det bowling i alla fall. Diskobowling faktiskt. På Cyberzone. Kom dit o hälsa på om ni känner för det. Ju fler desto roligare. Vi blir bara ett litet pack tyvärr. Blondie o jag förstås, Qunus Bra, Ola o Ruben. Kanske bönan osså. Harvu osså ev :) Även om jag är sugen på att ha med Rosa, så tror jag inte att det hade varit kul. Mest för dens skull alltså. Den är mer av en sådan art att man umgås i små grupper. Inte för att vårt pack ikväll blir så stort, men ännu mindre ska det nog helst vara. Den vill bara ha Blondie o mig för sig själv tror jag :P:P Låter lagom fjortis. Den förstår säkert hur jag menar.

Vilket fall blir nog kvällen intressant. Den startar ev med en pizza eller något liknande, o går sedan vidare till Cyberzone. Därefter ska vi nog ut o dansa en stund. Dock så släpper i princip hela vårt sällskap då :( Sellgren hoppar kanske in istället. Men det blir upp till Blondie o mig att ragga upp andra vi kan dansa med. :) Jag har varit heltaggad för denna kvällen i typ en vecka nu, men igår släppte allt när jag insåg hur seg matten var.. Gud så deprimerande. Jag får väl ta itu lite med det nu kanske. Så har jag lite mindre att göra sen i helgen....

1 kommentar:

Anonym sa...

If I can't see so far it is because giants are standing on my shoulders.. jag känner också vikten av matten :(