fredag 8 februari 2008

So delicious

Antal kramar: 5

Ja, nu sitter man här igen. Vi har bättrat oss. Vi har blivit duttia bernards. Och jag har kommit fram till hur jag tror att saken känner. Blondie håller väl med antar jag. Det har varit lite dåligt med kramar idag dock. Få, men bra kramar. Och vi motionerar :D vi går upp till femte våningen på törn, ända från chapman och spelar pingis. Borde dock ha med sig ombyte nästa gång, man stinker lagom mycket "matsal" nu. :P

Det blir inte så mycket till inlägg idag, jag ska snart dra. Jag ska gå på bio ikväll med exet. Cloverfield blir det. Hoppas den är bra bara :D

Puss o kram på er ^^,

Vine, hitch, vine, hitch, clap, step, clap, step, back, back, back, hitch, bomp bomp, bomp bomp, bomp, bomp, hitch, turn, start again...

Inga kommentarer: