måndag 18 februari 2008

Spring break

Antal kramar: 0 :(

Jag älskar lov, men nackdelen med lov är att man inte får träffa sina kompisar lika mycket. Jag har blivit fruktansvärt beroende av dom se ni. Detta händer förstås inte alla, bara de vars mammor får för sig att bo i en annan stad :/ Men jag tycker om vårt hus, o vår stad. Men det blir onekligen lite ensamt. Inga kompisar = inga kramar. Dåligt.

Det var ju melodifestival i lördags, och jag tror inte så många missade den stora skrällen att Carola "bara" kom till andra chansen. Jag tyckte det var helt underbart. Sannes låt var jättemysig och hon sjöng verkligen med inlevelse, det är dock en ballad. Och vi ska inte prata om den andra låten, Just a Minute. Den var verkligen störtskön som Baloo säger. (Eller Aristocats för den delen), Jag är verkligen glad att den kom med, den förtjänade det verkligen. Jag säger inte att Carola & Andreas var dåliga, tvärtom deras låt var superbra osså. Men det är verkligen skönt att få lite omväxling och att allt inte är så förutsägbart. Olas låt var osså bra, men han var osså en såndär självklar sak. Iofs så räknade ju inte han med att komma vidare till skillnad från andra, men ändå. Jag var dock riktigt orolig ett tag när det stod mellan Kebab-låten och Just a Minute, jag hade blivit riktigt ledsen om det hade varit ombytta roller. Men inte klaga, alla låtar var bra. Snart är det också dags för Karlskrona, och det ser jag verkligen fram emot. Jag menar hallå, FRONDA?! Hihi, det ska bli kul :P

Haha, jaaa.... Jag vill ha en kram!

PS Ser fram emot att få gå ut! Jag vill shake my booty :P


Mums, jag kom på en sak. Det blev ju inget nanande hos Blondie på torsdagen, det blev på tisdagen istället :D Och tur var väl det, jag var megasjuk både torsdag o fredag. Lite på lördag söndag osså, men idag är det helt borta. Vi nanade alla tre i Blondies megasäng. Det var lite mysigt. Varmt o trångt, men mysigt. Något som gamla mig aldrig skulle gjort :P och det känns bra. Den där tredje var Qunus, förresten. Glömde kanske skriva det. Den bra Qunus. Jag skulle ju aldrig få för mig att sova med fienden eller hur ? :P

Wiiii

Inga kommentarer: