lördag 23 februari 2008

Sätt igång nu vi ska ila, vi har inte tid att vila.

Jaha, då var det väl dagen efter då. Inte alltför skadad, inte direkt bakfull, lite seg i skallen kanske men det brukar jag vara efter att ha pluggat matte. Det var en mycket nice dag igår. Den var fruktansvärt lång dock. Den kändes inte så men vi vaknade vid 6.00 på morgonen o gick o la oss kl 4.00. morgonen efter. Det är nästan ett helt dygn. Inte nog med det så fick vi bara sova fyra ½ timme .. Så inte mycket sömn de senaste dagarna. Men vi har hela söndagen på oss. Det är lugnt!

Blondie har förklarat hela vår kväll väldigt detaljerat o bra.

Det ska dock tilläggas att jag faktiskt gärna pratat lite med exet. Det hade varit trevligt o jag ångrar att jag inte gick fram till honom.. Han satt ju vid samma bord. Dålig stil av mig. Fast han hälsade ju inte heller precis '',

Jag är riktigt nöjd med kvällen. Den var väl som "vanligt" nästan. Man pratade, skrattade, dansade, satt i knä, skrattade lite till o så. Skillnaden var väl att man hällde i sig alkohol under tiden o fick ständigt springa på toan.
Tråkigt dock att de andra inte kunde hänga med. Men det tar vi sen, de fyller snart lagligt. Ser fram emot det!

I sommar så ska det bli sånt röj. Jag ska ha kalas har jag bestämt. Qunus Bra fyller ju år i närheten av mig så då bokar vi min fars lägenhet o sen drar vi runt som galna kossor utan sjukan. Wiiihaaa!
Först måste jag dock ta studenten, göra prov, gå på bal, göra läxorna o äga törn med Blondie. :D

Mums på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Niice^^ jag ser fram emot festen i sommar då ;) Ha haha ^^ Wiii ääga törn drool*