lördag 28 november 2009

28/11 -09

Idag är det fest!

Jussan fyllde ju 20 år i måndags så det måste ju firas! Är ovanligt pepp, vilket kanske inte är superbra eftersom vi ska på släktkalas imorgon. Men det är ju fest, så vad gör man inte? :P


Niklas är hemma också över helgen, sen börjar han sin sista vecka, muckveckan! Helt sjukt vad fort det här året har gått egentligen. Det är ganska skönt att känna så på sätt o vis faktiskt. Man ser inte det kommande året som så jobbigt ändå.

Nej åter till festen, det är dags att hoppa i duschen o sen fixa sig snygg ",

1 kommentar:

Mother, Married & Twenty sa...

sv: Oh vad bra i så fall , jag får se hur jag gör med saken :)

Ja jag hoppas att det ska funka att plugga samtidigt som jag ju har en liten att ta hand om. Jag får försöka välja ett program som inte är jättejättekrävande eller så.


KRam!