måndag 23 november 2009

23/11 -09

Idag har det varit tvättdag. Jag tycker det är ganska skönt o faktiskt lite avkopplande att tvätta. I alla fall så länge man inte har lyckats planera in massa andra saker samtidigt som tvättiden. Jag hade hela förmiddagen fri att tvätta idag, alltså kunde jag göra detta i lugn o ro precis som jag vill att det ska vara. Däremot så finns det bara en tvättmaskin i detta hyreshuset, vilket resulterar i att man måste vara mycket mer tidseffektiv än innan då vi hade två. Detta resulterade såklart i att jag inte lyckades få den sista tvätten torr. Men det gör väl inget, jag har massa plats att hänga tvätt på :)

Jag har fixat lite med min layout idag. Blev lite bättre, fast ändå inte riktigt som jag vill ha det, men det blir inte mycket bättre tyvärr.

Nu är det bara lite över en månad kvar innan jag åker. Helt sjukt egentligen. Blir lika nervös varje gång jag tänker på det. Men det ska bli så kul! Hoppas verkligen att det blir bra...

Nej, dagens planering är ändrad o nu behöver jag gå ut med hunden!

Och jag har ju blivit rödhårig! Vad tycks?

Inga kommentarer: