onsdag 4 november 2009

4/11 -09

Idag är jag ledig, för en gångs skull. Och jag tänker inte göra någonting vettigt :) Jag har dock lämnat tillbaka mitt läppstift som jag köpte i lördags, eftersom det var fel färg. Och sen lämnade jag in mina skor för omklackning hos skomakaren.

Förutom dessa två uppgifter är dagen tillägnad mig. Jag ska laga lite god mat: färsk pasta och schnitzel med ostsås, o sen har jag köpt en lite flaska vin att smutta på framåt kvällen.

Jag har nämligen kommit på att jag är mycket mer effektiv om jag måste jobba. Alltså är det bättre om jag satsar på att städa iordning här hemma imorgon och på fredag och nu istället får bara vara helt och hållet ledig o fri. Känns jätteskönt.

1 kommentar:

Mother, Married & Twenty sa...

sv: ja har man inget planerat för dgen så vet man att det åtmistone altid finns disk, tvätt eller dammsugning at tta hand om , när det är rent känns det konstigt :/

Vi får ses nån dag innan du åker tycker jag!