fredag 20 november 2009

20/11 -09

Igår var jag och Jussan uppe i Kalmar och skulle shoppa lite efter skor och klänning till Jussan eftersom hon fyller år nästa vecka. Det var verkligen jättekul!
Hon köpte ett par skor som var to die for, typ 13-15cm klack! Whoho!

Själv köpte jag två klänningar, den ena ska jag ha på nyårsafton tänkte jag. Glittrig och fin! Sen hittade jag ju en annan söt liten sak, fast den passar bäst i sovrummet ;)
Jag gillar New Yorker, definitivt min typ av affär.

Har funderat lite mer på det där med träningen, o vissa dagar känns det bara så hopplöst. Det känns lite meningslöst på sett o vis såhär runt jul, men det är väl kanske då det är som viktigast o träna. Hoppas bara att jag får tid, för jag vill inte betala massa pengar för något jag inte använder, det har jag inte råd med.

Appropå det är så är det verkligen dags att kolla över min ekonomi. Verkligen, verkligen dags...

Inga kommentarer: