söndag 6 december 2009

Ullared!

Gud vad jag är dålig på att skriva i min lilla blogg. Haha, men det får ni allt acceptera ;) Jag är ju inte Sveriges största bloggerska precis, o jag lär inte bli så illa som jag uppdaterar :P

Detta är förresten mitt 300:e inlägg, lite stolt även om det kanske inte är så mycket på snart två år. Men grattis ändå lilla blogg.

Vad har hänt sen sist jag skrev då? Det var över en vecka sen nu :S Jo Niklas har muckat från lumpen, något jag nästan inte trodde skulle hända haha. Det har i alla fall inneburit massa fest för hans del, jag förstår inte hur han orkar!
I alla fall, som en liten present eller vad man ska säga, så gick vi på standup med Shan the Man, en av Niklas favoriter. Det var faktiskt jättekul, synd bara att det inte varade mer än en timme.

Imorgon ska vi faktiskt upp till Ullared. Blir lite inklämt denna veckan egentligen, men det blir lite för nära inpå jul annars tycker jag. Så imorgon bär det av. Sent faktiskt, vi kör runt elva-tolv eftersom vi måste uträtta några ärenden innan på stan som måste bli gjorda just imorgon. Men vi har fixat stuga där uppe så det blir nice, då har vi ju hela tisdagen också. Mysigt!

2 kommentarer:

Linn sa...

Fusk. vill med till Ullared^^

Mother, Married & Twenty sa...

sv: Oj jasså gjorde det:O Det hade jag nog glömt antar jag. tack för påminnelsen!