torsdag 17 december 2009

17/12 -09

Åh, detta härliga vinterland! I love this timme of year!

Just nu sitter jag i soffan med en tallrik full av värmeljus på bordet och njuter av min tillvaro. Jag har noll och inga pengar, men jag är så fruktansvärt nöjd ändå. Så underbart...


Var uppe tidigt idag för att gå till vårdcentralen och vaccinera sig mot svininfluensan. Har blivit rekommenderad att göra det med tanke på att jag ska jobba med barn, och det känns som att det var ett bra beslut.
Det känns så härligt att vara uppe tidigt för en gångs skull! Har ingen aning vad jag ska fylla alla timmar med, men det känns ändå så bra. Skulle ta en långpromenad men vovsingen var det tänkt men den lilla nakna skiten började frysa alldeles för mycket om tassarna efter en kvart så vi gick hem igen.

Spännande att se vad dagen har att erbjuda!

Inga kommentarer: