torsdag 8 oktober 2009

8/10 -09

Idag är det den 8/10 vilket innebär att det var exakt ett år sedan jag inledde ett samboliv med min Niklas. Tiden går verkligen fort. Undrar var man står vid samma datum nästa år?

Och som en liten extra spinn på dagen så var vi faktiskt och skrev på papperna för den nya lägenheten idag. Om tio dagar får vi tillträde till den, o då blir det att riva tapeter, spackla och sätta upp nya!

Jobbade igår på Nivå och blev otroligt smickrad av en massa matroser som var ute och firade. Vad vet jag inte riktigt, men jag blev iaf lovad en ring ^^, Men som jag sa till honom, jag har redan en soldat, och det räcker gott o väl för mig :)

Imorgon blir det att åka upp till Torsås och säga godnatt till morfar och hälsa på mormor och moster. Lite sentimentalt såklart, men det ska det ju vara tycker jag.

1 kommentar:

Viola sa...

Hej catherine! Antar att du ska på alices 20års-fest? Jag undrar ifall det är så att du och/eller nicke ska köra dit och tillbaka och ifall jag isf hade kunnat åka med er?