fredag 30 oktober 2009

30/10 -09

Nu har jag fått internet. Tycker inte riktigt om känslan av hjälplöshet och isolering man får utan internet. Ganska patetiskt tycker jag. Det är väl inte så att jag sitter överdrivet mycket vid datorn, men ändå.

Idag lämnade jag över nycklarna till gamla lägenheten. Det var faktiskt inte kul alls. Spenderade hela dagen igår att städa den inför flytten, o på något sätt slog det mig på ett helt nytt sätt; Vi flyttar från vår första lägenhet. Helt plötsligt blev jag supersentimental o allt blev jättejobbigt. Speciellt när jag gjorde det själv. Vi var ju två som flyttade in o vi har ändå varit två mycket av tiden.

Men jag antar att man måste lära sig att blicka framåt. Vi hade ju faktiskt en bra år i den lägenheten, o jag siktar på en bra tid i denna nya också.

Nej, nu är jag hungrig så jag ska laga lite mat sen vila en timme eller så innan jobbet börjar. Nivå ikväll och imorgon, ska bli askul! Särskilt imorgon när det är Halloween, då blir det mycket folk och jag ska klä ut mig! Tror det blir djävul i år igen.. :)

Inga kommentarer: