söndag 18 oktober 2009

18/10 -09

Jag är lite emot de där stora bloggarna. Inte för att det är något fel med att ha en stor blogg, men faktum är att många av de bloggarna läses endast av anledningen att någon annan läser den. Det står inte så mycket intressant i en del av dem.

Nu är det så att jag vill verkligen inte peka några fingrar för då blir jag precis lika dålig som personen jag ogillar mest inom bloggvärlden, så jag tänker alltså inte nämna dennes namn. Anledningen till att jag ogillar personen i fråga så himla mycket är för att det inte verkar finnas något mer än bara ytlighet där. Det pekas på folk o sägs olämpliga saker som man faktiskt kan hålla för sig själv. Helt ärligt, så är det mobbning.

Jag hatar att behöva sjunka till den nivån, men snälla är detta snyggt?

1 kommentar:

Mother, Married & Twenty sa...

Nej ush, överläppen är ju nästan dubbelt så stor som underläppen och det är verkligen inte fint! Det ser ju ut som hon har sugit på en lyktstolpe eller nåt.

De enda storbloggarna vars bloggar jag läser är blondinbella och stina-lee, de brukar skriva om intressanta ämnen ibland. De andra är bara så booring.