lördag 17 oktober 2009

17/10 -09

Igår var det meningen att vi skulle ha lite tjejfest. Det var Jussans o min idé, vi skulle bevisa att vi klarar oss utan killarna! Och det gick ju bra. Till en början åtminstone. Vi hade supertrevligt o drack massa drinkar, vissa blev riktigt goda, andra behövdes kanske lite mer finslipning. :P

Vi hade väldigt kul i början, kan jag ju säga. Det var när vi gick ut som allt gick utför. Tror vi hann vara på Nivå i en timme eller så. Sen börjar en i gänget må riktigt dåligt. Så då skulle vi gå hem o lämna henne för att sen fortsätta festa. Men då får jag ett samtal att min käre pojkvän har lyckats supa sig redlöst full på en annan fest, och vem får gå o hämta honom? Jo, jag.

Lagom pinsamt. Och hela min tjejkväll förstörd. Niklas skämdes lagom mycket idag med. Och med all rätt tycker jag också. Så hela kvällen sket sig.

Men vad ska man göra.

Imorgon ska vi få nyckeln till den nya lägenheten! :D Får se lite hur det blir med tapeter o så, dumma hyresvärden är så seg :( Men det får bli ett annat inlägg. Snart ska jag till jobbet. O'learys denna gången, för ovanlighetens skull.

Inga kommentarer: