torsdag 23 juli 2009

23/7 -09

Jag är ledsen.

Är inne i en sån period där allt jag gör raseras på ett eller annat sätt. Har varit det hela våren o hela sommaren. Det senaste och hittills största nederlaget hände i måndags. Då fick jag reda på att den veckan där vi hade planerat att åka utomlands hade blivit ändrad för Nickes del. Det innebär att han måste vara på någon överlevnadsvecka då. Så då ställs jag inför den svåra frågan: ska jag behöva vänta i ytterligare en månad med att åka till USA för att få semestern? Jag behöver verkligen den här semestern, och på sätt o vis så vet jag inte om det är så smart att åka till USA innan jag har hunnit vila upp mig... Men en hel månad är väldigt lång tid. Jag har liksom inget jobb eller så att sysselsätta mig med under tiden.

Det sugigaste av allt är att de senaste veckorna har jag snålsparat på allt som överhuvudtaget går att spara på. Och för vad? En semester som inte blir av? :(

Samtidigt så verkar Niklas inte så berörd. Han har lika kul som vanligt o festar med sina kompisar, fastän vi inte har råd och fastän han vet hur ledsen jag blir när han väljer just de dagarna när jag jobbar..... :'(

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch.. jag verkligen hatar den känslan.. Hoppas du har kommit ur den svackan nu. kramar