onsdag 13 januari 2010

Har tröttnat

Åh vad jag stör mig på folk som tror att de känner en. Jag har ett antal människor som envisas om att alltid starta en konversation så fort man går in på facebook. Det är ju alltid trevligt, men om de frågar samma sak varje gång och de inte kan komma ihåg ens de mest vitala detaljerna om en (som tex att man är i USA i ett år) från gång till gång, så börjar det faktiskt bli irriterande. Att varenda gång behöva gå igenom vart man är, varför man är där, och vad man gör där är ganska jobbigt. Kan man inte ens komma ihåg såna primära saker om en, då är man kanske inte så viktig i dennes liv. Eller?

1 kommentar:

Mother, Married & Twenty sa...

svar: Ja så tänker jag också. Det mesta i samhället är liksom uppbyggt kring att ha tre barn, har man ´fler ska man ju ha större bil och hela köret som sagt. Men eftersom jag nu fick barn så pass ung så kanske det blir trist när Leon och hans eventuella två andra syskon flyttat ut när jag är i fyrtioårsåldern så då kanske det får bli en liten sladdis nån gång innan dess med :)