lördag 23 januari 2010

22/1 -10

Ikväll skulle jag varit med en av mina Au Pair kompisar, men hon har inte hört av sig. Mig gör det väl inte så där jättemycket. Jag tycker det är ganska skönt att bara inte göra någonting. Jag har lite cola, lite godis och i princip gränslöst med TV och film. Så det kan knappast gå fel.

Vad tycker ni om min tröja? Mysdag to the fullest!


Jag hade världens knäppaste dröm inatt. Och när jag vaknade var jag helt skakis. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan,... Till en början var jag överlycklig, och vi snackar riktigt överlycklig alltså, ett helt nytt plan av lycka alltså. Jag har aldrig känt så. Sen kom nästa känsla, besvikelse. Jag insåg ju att det bara var en dröm.
Sist men inte minst kom känslan av rädsla. Varför hade jag blev jag så besviken?
Jag har gått runt hela dagen o funderat på det där. Varför? Såhär i efterhand så tror jag att det har att göra med den första känslan. Jag var ju såå lycklig. Och bara det faktum att jag inte var så lycklig på riktigt var väl en besvikelse. Hoppas det.

Inga kommentarer: