tisdag 19 januari 2010

19/1 -10

Denna helgen var fylld med massa äventyr. I fredags var vi på det stora köpcentret i närheten, Palisades Center heter det. Enormt stort. Meningen var att vi skulle gått på bio, men det blev inte av eftersom sonen inte kände för det. Men vi gick runt där ändå, de visade mig världens roligaste butik. Jag har aldrig sett något liknande! Butiken hette Build-A-Bear. Man fick helt enkelt bygga en egen liten teddybjörn. Superkul! Så det var min välkomstpresent av familjen.
Visst är hon söt?


Lördagen satt jag i bilen hela dagen. Fick lära mig hela området, barnens skolor, två köpcenter och lite sånt smått o gott. Söndagen var ganska lugn o fin, vi var i stallet och tittade lite. Blev inget ridet, men vi tittade lite och så.

Idag har jag däremot fått rida :D Inte familjens hästar, utan ridskolans. De ville se vad jag klarade av och så, i fall jag skulle klara av familjens hästar. O allt gick bra. Lär väl ha världens träningsvärk imorgon, eftersom jag inte har ridit ett riktigt ridpass o använt alla ridmusklerna på flera år. Så det var lite svårt att hålla sitt vanliga tempo eftersom man inte har musklerna. Men det gick bra. Var väldigt kul att vara på hästryggen igen!

Inga kommentarer: