måndag 21 december 2009

21/12 -09

Fan. Jag har massa bilder jag vill lägga upp här, fina sådana, men mitt batteri till kameran är helt slut och jag har inga fler nu, så jag kan inte lägga in dem i datorn. Så jävla illa!

Niklas och jag tog några bilder på all snön på torget, inklusive den enorma snövallen som finns där. Och sen på den stora granen såklart. De blev jättefina, så det stör mig enormt att jag inte kan dela med mig av dem!

Sen vill jag ju visa våra framsteg i hallen. Har hittat en superfin tapet som bara blev bättre när den kom upp. Det kommer bli skitbra.

Jag ska till Slottsbacken imorgon, bland annat för att köpa värmeljus på Jysk då vi gör av med typ 10-20 stycken om dagen för att få lite mer värme. Och det hjälper faktiskt! Vi har hela 17 grader i vardagsrummet jämfört med typ 13 i köket :P I alla fall så ska jag passa på att gå in på Expert då och se ifall jag hittar ett sånt där specialbatteri till kameran. Önska mig lycka till!

Inga kommentarer: